Pages

Friday, April 20, 2012

Aktivált árpa


Mi lenne jó elsődleges választás, ha egészséges élelmiszerről van szó? 


Annyi egészséges és finom csemege, táplálkozáskiegészítő, szuperétel, ital van manapság a piacon, hogy az embernek évekbe telhet, mire kikísérletezi, mi válik be a legjobban. Jómagam sokmindent kipróbáltam, amíg megtaláltam azt, ami a legjobbnak bizonyult.

Hallottam már az árpáról korábban, ettem is a gerslit kásákban, levesekben, köretként, tudtam, hogy ez a gabona táplálta a görög és római katonákat, gladiátorokat, meg hogy az árpa tökéletes kisbabáknak is. Néhány éve, nem sokkal a rákműtétem után egy aktivált árpának nevezett svéd termékbe botlottam Budapesten. Mi az az aktivált árpa? A következő írásban részletesen olvashatsz a tulajadonságairól, jellemzőiről, Most csak egy összefoglaló azok részére, akiket nem érdekel túlságosan a sok tudományos szakkifejezés, magyarázat, hanem csak egy egyszerű leírást szeretnének, illetve személyes tapasztalatokat:

Az aktivált árpa előcsíráztatott árpa, amely a ma ismert élelmiszerek közül a legmagasabb vibrálást nyújtja.

Az ultrahosszú szénhidrátlánc alacsony, hosszantartó energia- és inzulinfelszabadítást eredményez, 400%-kal több energiát adva kalóriánként, mint bármi más, amit ismerünk.

Ez mit jelent? Azt, hogy egy jó darabig nem leszel éhes, hanem a fogyasztása után energikusnak érzed magad a sok tápanyagtól, a vércukrod pedig kiegyensúlyozott lesz.

Az aktivált árpa igazából valódi étel: nem csupán táplálékkiegészítő, amit a rendes étkezések mellett fogyasztunk, hiszen annyi tápanyagot biztosít, hogy ténylegesen mindennapi élelmiszereink között számíthatunk rá. De még mennyire aktivál!

Ezt tényleg kipróbáltam néhány hónapig gyakorlatilag ezen éltem, mert az étkezésre ez volt a legolcsóbb megoldásom; néha napokig, sőt, hetekig szinte emmi mást nem ettem, csak aktivált árpát, vízzel vagy néha teával, gyümölcslével elkeverve. Eredmény? Így néztem ki azokban a napokban:



A bőröm imádta, tisztább és simább lett, a hajam visszakapta a göndörségét és fényét, mindig frissnek tűntem, még akkor is, ha csak pár órát aludtam. Energikusnak és boldognak éreztem magam, semmi gond nem volt a gyomorsavammal és hasonló panaszaimmal. Megszűnt az ödémám, ami 20 éve, a terhességem óta állandó problémát okozott, különösen a műtétem óta, amikor eltávolították a nyirokcsomóim egy részét. Az aktivált árpa segítségével annyi év után ismét hordhattam rövid szoknyát :-) Tinédzser fiam, aki nem kifejezetten egészségmániás, és kissé válogatós, IMÁDTA.

Nem beszélve arról, hogy az árpa abban is segített, hogy a műtét után gyorsabban felépültem.

Sajnos, egy idő után az a termék eltűnt a piacról, és azóta is kutattam aktivált árpa után. Így aztán nagyon örülök, hogy ismét hozzájuthatok, és neked is ajánlhatom, mert csakis a legjobb tapasztalataim voltak vele. Most rögtön innen elérhető a számodra is:

Sunwarrior Activated Barley

900g (30 adag)

495.- SEK












Fizetési módok:

1.              


2. Átutalás svéd vagy magyar bankszámlára
Részletek email-ben.

Hogyan készítsd el az árpaitalt:

Egyszerűen keverj el egy evőkanál árpaőrleményt vízzel, gyümölcslével, joghurttal, vagy szójatejjel, rizstejjel, stb, ha olyasmit iszol. Kísérletezhetsz is, és készíthetsz turmixot kávéval, teával, ha bátor vagy. Kövesd ezt az oldalt, lesznek finom receptek!
És lesz egy teljes tápértékű étkezésed, ami olcsóbb mint egy Big Mac...

Váljék egészségedre a rendkívül energizáló árpaital, naponta egyszer vagy többször, bármely napszakban!

--
Íme, Andrea néhány titka. Szívesen hallanék róla, hogy neked mennyire váltak be. Kérlek, írd ide hozzászólásban, vagy küldj emailt!


Figyelem: ebben a blogban semmi nem értelmezendő kóros állapotok diagnosztizálásaként illetve gyógyításaként. Ilyen esetekben orvosi, természetgyógyászi konzultáció ajánlott!  

        Kapcsolat


No comments:

Post a Comment